Dag 31: Flying to Holland - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 31: Flying to Holland - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 31: Flying to Holland

Blijf op de hoogte en volg Mariska

06 April 2014 | Nederland, Zuid-Scharwoude

Vandaag werden we wakker, wetende dat dit onze laatste dag in Amerika zou zijn. Rond 8 uur gingen we uit bed en hebben we onze koffers ingepakt. Paste precies. Daarna zijn we naar de winkel gegaan om wat eten te halen voor in het vliegtuig. Daarna hebben we uitgecheckt en zijn we richting het strand gereden. Daar hebben we tot half 2 in de zon gelegen. We wouden om half 3 bij Alamo de auto inleveren, dus hadden we nog even tijd om te lunchen. We hebben een chili hotdog en een hotdog op een stokkie gegeten. Daarna hebben we de auto ingeleverd en zijn we naar het vliegveld gegaan om in te checken. Toen ze onze koffers wogen waren beide koffers veel te zwaar. We moesten er wat uit halen. Dit deden we en wogen vervolgens onze koffers op een andere weegschaal. Ineens waren ze veel lichter. De weegschaal klopte niet, dus de koffers werden toch goedgekeurd. Eerste stressmomentje overleefd. Daarna gingen alles volgens plan en gingen we rond 7 uur de lucht in voor onze eerste vlucht van 10 uur naar Zweden. Daar stapten we rond half 3 smiddags uit. Om ghalf 5 vertrok ons vliegtuig naar Nederland. Daar kwamen we half 7 aan.

• 06 April 2014 - 21:15

Christa:

Welkom thuis!!! Wat een tijd waren jullie weg zeg, en zoveel gezien en beleefd !! Prachtig zo'n ervaring, daar kan weinig tegenop..!

• 06 April 2014 - 23:30

Sanne Kaan:

Welcome home!

Alle reisverslagen gelezen hoor superleuk!

Groetjes,
    Sann

• 07 April 2014 - 19:19

Ilse:

Nou volgens mij een top vakantie. Een hele tijd weg en dan opeens weer thuis. Lekker in je eigen bedje. Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik dacht erover om 20 april-1e paasdag naar Langedijk te gaan. Misschien kunnen we ze dan bewonderen?