Dag 1: De reis naar NYC - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 1: De reis naar NYC - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 1: De reis naar NYC

Blijf op de hoogte en volg Mariska

07 Maart 2014 | Nederland, Zuid-Scharwoude

Vandaag is onze reis naar Amerika begonnen. Eerst om 8 uur naar de tandarts en vervolgens hebben Danny en Kirsten ons naar het vliegveld gebracht. Om exact 13:20 uur gingen we de lucht in en om 15:30 uur locale tijd zijn we op IJsland geland. Vanaf daar zijn we na anderhalf uur wachten doorgevlogen naar New York. Hier kwamen we aan om 18:15 uur. Bagage opgehaald en richting ons appartement. Dit ging ging goed totdat we uit de metro stapten. Het laatste stukje lopen zijn we hopeloos verdwaald. Uiteindelijk zijn we opgehaald door de host, want de wijk waar we ons bevonden scheen niet zo'n lekkere wijk te zijn. Laat van de jetlag werden we 3:30 uur wakker. 7 uur eruit gegaan en naar de supermarkt geweest. Nu lekker aan het ontbijt en daarna richting Manhattan.