Dag 2: NYC ontdekken - Reisverslag uit Queensbridge Houses, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 2: NYC ontdekken - Reisverslag uit Queensbridge Houses, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 2: NYC ontdekken

Blijf op de hoogte en volg Mariska

08 Maart 2014 | Verenigde Staten, Queensbridge Houses

Na het ontbijt zijn we met de subway richting Times Square gegaan. Daar aangekomen hebben we onze ogen uitgekeken. Wat een schermen en billboards. We zijn over broadway gelopen en hebben daar de nodige foto's gemaakt. Wel was het erg koud, dus een beker warme chocolademelk ging er prima in. Rond 12 uur zijn we richting Central Park gelopen. Bijzonder om zo'n groot park tussen al die gebouwen te zien. Ook hebben we daar een voorstelling gezien van een aantal stuntmannen die salto's ed deden. Broodje gegeten en weer richting broadway naar 21 forever, een gigantische kleding winkel. We hebben onze dag afgesloten met de Empire State Building experience. De hele stad bekeken vanaf het hoogste punt. 2 uur rondgelopen en de zonsondergang gezien. Super gaaf!!

• 08 Maart 2014 - 14:58

Christa:

Hejjj!! Super leuk hoor die up-dates!! Wat een hoop al gedaan zo een dag na arriveren!
    Hopelijk verdwijnt de jet-lag snel en genieten jullie optimaal!!
    Is het daar nog erg koud? Was een flinke winter aldaar... Have fun! Christa

• 09 Maart 2014 - 21:51