Dag 3: Going Downtown - Reisverslag uit Kew Gardens Hills, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 3: Going Downtown - Reisverslag uit Kew Gardens Hills, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 3: Going Downtown

Blijf op de hoogte en volg Mariska

09 Maart 2014 | Verenigde Staten, Kew Gardens Hills

Vandaag werden we weer vroeg wakker. 6 uur. We zijn naar de winkel geweest om broodjes en avondeten te halen. Vervolgens hebben we broodjes gesmeerd voor onderweg en zijn we met de metro naar ground zero geweest. Hier hebben we rondgelopen en zijn we in de kerk geweest tegenover het WTC. We hebben niet de 9/11 experience gedaan, want het was veel te druk. Hierna zijn we te voet richting de Staten Island ferry gelopen, zodat we het vrijheidsbeeld konden zien. Helaas had deze boot geen open dek en kon je niet goed foto's maken. Op Staten Island aangekomen zijn we naar een baseball stadion geweest. Hier vonden we 50 dollar. Erg chill, want de reis is duur genoeg. Op de terugweg zaten we op een open boot. Heerlijk want het is de hele dag rond de 18 graden geweest. We hebben het vrijheidsbeeld goed kunnen zien en uiteraard gefotografeerd. Toen we terug liepen naar de metro zijn we tegen een grote winkel gelopen genaamd C21. Heel veel merkkleding voor heel weinig. Hier hebben we 2 uur rondgelopen. Vervolgens zijn we naar huis gegaan met de metro en hebben we wat gegeten. Moe van deze dag zijn we na een spelletje koeienkoppen onder de wol gegaan.

• 09 Maart 2014 - 18:07

Lara:

Koeienkoppen :) haha! Leuk om te lezen wat jullie zoal een beetje doen!

• 09 Maart 2014 - 21:48

Daphne Bitter:

klinkt super leuk! veel plezier daar! dus al lekker veel geshopt? :D