Dag 7: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 7: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 7: Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Mariska

12 Maart 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

We waren vandaag iets later wakker dan normaal. Rond 8 uur. We zijn naar de supermarkt geweest om de nodige boodschappen te halen. Brood konden we nergens vinden totdat we een gigantische Mexicaanse supermarkt tegen kwamen. We hebben onszelf op een lekker eitje getrakteerd en zijn vervolgens richting Hollywood vertrokken. Hier hebben we over de walk of fame gelopen. Daar hebben alle sterren een eigen ster op de stoep. Leuk om te zien. Ook hebben we een stuk over Sunset boulevard gelopen. Daarna zijn we met ee auto door Beverly Hills gereden. Dit is de meest rijke wijk van Hollywood en dat was te zien! Gigantische huizen gezien daar! Ook hebben we geprobeerd om bij Beverly Hills Highschool te komen, maar de gps had ons de verkeerde richting gewezen. We besloten toen maar om richting het Hollywood sign te gaan rijden, maar de weg was helaas dicht.. Gelukkig hebben we het Hollywood sign gezien vanaf the walk of fame Toen we terug gingen naar ons appartement gebben we onderweg een paar coronatjes gekocht en zijn we hiermee in de Hottub gaan zitten. Daarna zijn we lekker richting bed gegaan.

• 13 Maart 2014 - 20:38

Marisa Rodriguez:

Toine, Mariska, Geweldig om op deze manier met jullie mee te kunnen reizen! Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten!!! Heel veel herinneringen komen bij mij omhoog ... ik ben er ooit met mijn ouders en mijn broer geweest ... Dat was ook geweldig.
    Geniet ervan!!! Ik geniet met jullie mee.
    Groetjes,
    Marisa