Dag 9: Pasific Coastline - Reisverslag uit Seacliff, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 9: Pasific Coastline - Reisverslag uit Seacliff, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 9: Pasific Coastline

Blijf op de hoogte en volg Mariska

14 Maart 2014 | Verenigde Staten, Seacliff

Rond half 10 zijn we weggereden bij onze overnachtingsplek in Santa Barbara om onze tour weer verder te vervolgen. Vandaag stond 5 uur reistijd op het programma, maar dat was helemaal niet erg, aangezien we langs de mooie kust van de pasific ocean zijn gereden, wat een uitzicht. We begonnen op de highway 101, waar de tomtom ons later op de highway 1 navigeerde. Hele rustige en ralaxte weg. We zijn bij Sebastians General Store gestopt onderweg om te gaan lunchen. Van tevoren hadden we op revieuws al gelezen dat het een super lekker restaurant zou zijn, en dat was niet gelogen. We hadden een heerlijke sandwich, heel groot ook, wat het buikje heel goed vulde. Nadat we een stukje over de pier te hebben gelopen, zijn we verder gereden. Ongeveer een mile verder zijn we alweer gestopt, omdat er alle allemaal zeehonden waren te zien in de zee en op het strand, heel bijzonder. Onderweg zijn we nog heel vaak gestopt om even van het mooie uitzicht te genieten en mooie fotos te maken. Aangekomen bij Monterey hebben we een 17 mile drive gedaan. Dit was ook weer echt super mooi! We waren er rond zonsondergang, waardoor we echt prachtige foto's hebben kunnen maken. Daar vandaan nog een uurtje gereden naar onze volgende slaapplek in Santa Cruz. Wederom een prachtige plek! Een hele mooie dag gehad!