Dag 12: Alcatraz - Reisverslag uit Canyon, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 12: Alcatraz - Reisverslag uit Canyon, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 12: Alcatraz

Blijf op de hoogte en volg Mariska

17 Maart 2014 | Verenigde Staten, Canyon

Vandaag werden we heerlijk wakker. In een prachtig studentenhuis boven op een berg. De douche is super groot en luxe. We hebben op het balkon in de zon ontbeten. Om 1 uur zijn we naar San Francisco vertrokken. Daar gingen we de gevangenis Alcatraz bezoeken. Daar hebben we een rondleiding gehad. Eerst van een gids. Daarna met een audiotour in het Nederlands. Erg indrukwekkend allemaal! Al die kleine cellen en alle ontsnappingspogingen. We hebben nog een nacht in het studenten huis geboekt, want het werd te laat om nog naar Yosemite te gaan. Morgen dus vroeg eruit! Toen we thuis kwamen hebben we lekkere tortilla' s gemaakt. Daarna hebben we een biertje gedaan en zijn we naar bed gegaan.

• 18 Maart 2014 - 09:37

Jan Kramer:

Hoi Toine en Mariska,
    Wat zullen jullie genieten, wat een geweldige ervaring.
    Vanuit Nederland wens ik jullie heel veel plezier.
    Gr Train

• 18 Maart 2014 - 12:32

Maaike:

Hoi Maris en Toine,

Elke keer weer leuk om te lezen waar jullie nu weer zijn. Ik ben een trouwe volger van jullie blog! Krijg elke keer nog meer zin in mijn eigen vakantie. Geniet ervan en heel veel plezier nog op jullie verdere avonturen!

Groetjes Maaike

• 18 Maart 2014 - 20:00

Sam Fleur Ruud En Miranda Van Diepen:

Leuke foto,
    Fleur was bang dat er niet meer uit de gevangenis kon
    en Sam zei dat je er voor stond.
    Miranda herkent een hoop van jullie reis
    En ik gun jullie veel plezier
    Ruud