Dag 17: Drive to Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 17: Drive to Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 17: Drive to Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Mariska

23 Maart 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend werden we wakker van het licht dat onze tent binnenviel. We hadden de bovenkant gisteren open gelaten zodat we letterlijk onder de sterrenhemel konden slapen. Beide goed geslapen. Nadat we hadden ontbeten in de ochtendzon, zijn we ern plekje gaan zoeken aan de rant van het zwembad. Deze zat bij ons slaapadres. Hier hebben we tot de middag in de zon gelegen. Daarna hebben we onze weg richting Las Vegas vervolgd. Onderweg namen we een kijkje op het Zabriski point. Dit is een uitkijkpost waar je over death valley kijkt. Daarna zijn we doorgereden naar ons slaapadres in Vegas. Daar aangekomen hebben we ons geïnstalleerd en hebben we wat te etrn grmaakt. In de avond zijn we naar "The Strip" gegaan en hebben we Excaliber, New York, Paris en Bellagio gezien. Dit zijn allemaal gigantische Casino's/Hotels. Bij Bellagio hebben we een watershow gezien. De fontein voor Bellagio spoot water op de maat van de muziek. Eerste indruk: Las Vegas is overweldigend en groter dan gedacht.