Dag 18: Exploring Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 18: Exploring Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 18: Exploring Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Mariska

24 Maart 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

We begonnen onze dag met een lekker broodje ei. Rond een uurtje of 9 reden we richting Las Vegas Boulevard om de stad en de casino's beter te bekijken. Eerst zijn we naar Fremont gegaan. Hier is het hele Las Vegas verhaal begonnen. We zijn daarna bij het Paris Casino naar binnen geweest. Binnenin begint de eifeltoren. Deze komt er door het dak uit naar buiten. Leuk om te zien. Daarna hebben we de watershow nog eens gezien maar nu in het licht. Mariska wilde graag naar een winkelcentrum gaan, dus dat hebben we ook gedaan. Hier is ze aardig geslaagd. We gingen terug met een volle tas met nieuwe kleding. Daarna werd Mariska ziek en heeft ze eigenlijk de hele middag op bed gelegen. In de avond werd ze weer wat beter en zijn we richting 'The Strip' gegaan om een paar shows bij te wonen. Helaas was de show bij Treasure Island gecanceld.. We zijn tien naar get Venetiën hotel gegaan. Ongelofelijk wat ze daar binnen hebben. Heel Venetië is nagebouwd. Er varen zelfs gondels door de sloten daar! Op Fremond street was ook een show gepland. Daar zijn we ook nog heen geweest. Vervolgens hebben we even een pizzatje naar binnen gewerkt en gebben we tot diep in de nacht gegokt in get Casino. En met succes, want we gingen mooi net winst naar huis.