Dag 20: Zion National Park - Reisverslag uit Bloomington Hills, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 20: Zion National Park - Reisverslag uit Bloomington Hills, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 20: Zion National Park

Blijf op de hoogte en volg Mariska

25 Maart 2014 | Verenigde Staten, Bloomington Hills

Vandaag stond Zion National Park op het programma. We werden half 9 wakker. Later dan gepland, maar dat kwam doordat we in een nieuwe tijdzone zijn beland. Na het ontbijt zijn we direct naar Zion gereden. Onderweg kwamen we erachter dat we de portemonnee waren vergeten. Daar zat onze Annual pass in om het park binnen te komen. Na terug te zijn gereden kwamen we om 11 uur bij Zion aan. Eerst zijn we naar het Canyon Overlook Trail gereden. Hier begon onze eerst hike. Toen we aankwamen op dit prachtige punt hebben we een broodje gegeten. Daarna hebben we nog even van het uitzicht genoten. Hierna hebben we the Emerald Pools gezien. De lower, middel en upper pools. Prachtige foto's gemaakt van de druppelende meren hier. Vervolgens zijn we naar Weeping Rock gehicked. Ook hier hebben we een aantal mooie plaatjes geschoten. Aan het einde van onze dag zijn we nog een hike gaan doen. De Riverside Hike. Hiervoor moesten we op onze blote voeten door de rivier hiken. IJskoud! Gelukkig hadden we onze schoenen uitgedaan, zodat ze droog bleven. Hierna hebben we de prachtige rode bergen van Zion achter ons gelaten en zijn we richting ons slaapadres vertrokken. We hebben samen tortilla's gemaakt met avocado, tomaat en sla. Heerlijk om weer eens groente te eten. Daarna zijn we in de Jaccuzzi gegaan en optijd naar bed gegaan, want morgen weer een mooie dag in Bryce Canyon.