Dag 21: Bryce Canyon - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 21: Bryce Canyon - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 21: Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Mariska

26 Maart 2014 | Verenigde Staten, Kanab

Rond half 9 werden we wakker. Eerst eventjes gedoucht, vervolgens de spulletjes bij elkaar gezocht, ontbeten en daarna naar Bryce Canyon gereden. Anders dan gewend was het vandaag niet zonnig en warm. Naarmate we dichter in de buurt van Bryce Canyon kwamen werd de lucht steeds donkerder. Dat beloofde niet veel goeds. Toch zijn we rond de middag begonnen aan de zwaarste hike van Bryce Canyon. Echt een prachtige tocht gemaakt. De rotsen zijn door erosie heel bijzonder gevormd. We hebben op onze tocht allerlei punten gezien die in de top 10 van mooiste views in de Bryce Canyon staan. Tijdens de hike begon het zo nu en dan te sneeuwen. Om 5 uur waren we weer bij onze auto. Omdat het vannacht zwaar onder nul werd hebben we besloten om richting Grand Canyon te rijden en onderweg een Motel te zoeken. Camperen was te koud. Onderweg kwamen we in een giga sneeuwbui terecht. Super moeilijk rijden. Gelukkig waren we er in een uurtje doorheen. Onderweg hebben we de spaghetti die nog over was van eergisteren opgegeten. Was weer heerlijk! In Kanab hebben we een Motel gezocht. Aangekomen zijn we gaan douchen en hebben we voor het eerst sinds 6 maart weer eens TV gekeken en wel championship boksen. Daarna zijn we lekker onder de wol gekropen. Wel bizar, want een paar dagen geleden zaten we in Death Valley waar het +40 was. Nu is het -2...

• 29 Maart 2014 - 12:18

Frank!:

Mariska en Toine
    Het blijft erg leuk om jullie tocht te volgen.
    Veel indrukken en heel veel variatie en vooral veel lol.
    Geniet er nog lekker van samen!
    Groet uit het redelijk warme Langedijk.