Dag 11: San Francisco - Reisverslag uit Fort Point Rock, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu Dag 11: San Francisco - Reisverslag uit Fort Point Rock, Verenigde Staten van Mariska Lodder - WaarBenJij.nu

Dag 11: San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Mariska

17 Maart 2014 | Verenigde Staten, Fort Point Rock

Vandaag waren we vroeg wakker. We hadden slecht geslapen. We sliepen in een tuinhuisje wat half open was. IJskoud en erg vies. We hadden twee dagen geboekt, maar hebben ons geld terug gevraagd en zijn ergens anders gaan slapen. Na het ontbijt zijn we naar San Francisco vertrokken. Half 10 kwamen we daar aan. Parkeren is daar normaal bijna onmogelijk, maar omdat het zondag was hadden we snel een plek gevonden. Was nog gratis ook! We zijn eerst naar de fishersmans warf gelopen. Vanaf daar kan je Alcatraz (gevangenis San Francisco) zien liggen. Ook kon je de Golden Gate Bridge zien. Vervolgens zijn we meer de stad in gelopen. Een hele tocht waarbij we onder andere Washington Square, Union Square en Alamo Square hebben gezien. De laatste is een prachtig park op een berg. Hier vandaan konden we de stad overzien. Op een grasveldje hebben we een half uurtje in de zon gelegen. Daarna zijn we doorgelopen naar Golden Gate park. Dit is een gigantisch park middenin San Francisco. Hier zijn we ook verdwaald. Toen we de weg weer wisten zijn we naar de Golden Gate Bridge gelopen. Het was toen alweer half 6. Al die tijd gelopen dus we waren bek af en blij toen we weer in de auto zaten. We hebben boodschappen gedaan en zijn naar onze volgende slaapplek gereden. Een gigantisch studenten huis op de top van een berg. Alle luxe aanwezig!

• 17 Maart 2014 - 19:19

Ilse:

Nou jullie zien nog eens wat van de omgeving en maken nog eens wat mee.
    Ook leuk om te zien dat op de ene foto de sneeuw nog licht terwijl je een paar dagen later al aan het strand ligt. Ben benieuwd hoe de rest van jullie reis wordt!! Groetjes vanuit een bewolkt Hengelo, Ilse